?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 April 2006 @ 10:15 am
 
Hi~! I have a request!

Does anyone know any good Elycia, Nina, and Trisha icons? They're hard to find, and I need them for RPing~! So if you don't mind, I really wanna know where I can find some!

Danke very very much~! >___<

~ Yuko
 
 
Current Location: Home, duh
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: Renai Sankousho-Love Referance Book- ((Megumi Toyoguchi))
 
 
 
how quickly things changeswivelchair on April 8th, 2006 03:25 pm (UTC)
:) Nina and Elysia no, but I make Trisha icons from time to time. If you're intersted, they're here, here, here, here, and here.

...XD;; Damn. I didn't realize how many Trisha icons I actually make until now. Hah, hope they help, though..!
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 07:29 pm (UTC)
YAAAAY!! *tackleglomp* Thankies so so mucho!
how quickly things change: Trisha Love Youswivelchair on April 8th, 2006 07:30 pm (UTC)
Hah, you're welcome! XD Glad to be of help~!
Elizabeth: ed with stickbettle on April 8th, 2006 05:09 pm (UTC)
I can make a few icons if you want me to. I wouldn't mind.(but my icons always come out crappy)



// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 07:30 pm (UTC)
You would? Oh that would be so great!! *tackleglomp* I would be forever indebted!!!! >__
Elizabeth: ed with stickbettle on April 8th, 2006 08:06 pm (UTC)
Then here ya go! they did't take much effort, but I hope you like them. Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 08:20 pm (UTC)
SQUEEEE!! OMG OMG OMG OMG!!! THANK YOU SO SO MUCH! THEY'RE GREAT!

*tackleglomp to the max*
Elizabethbettle on April 9th, 2006 05:19 pm (UTC)
-is tackleglomped- DON'T KILL MEEEE!! XD

You're very welcome, by the way.
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 9th, 2006 10:43 pm (UTC)
Oops? I tend to kill people with hugs..^^;;;;
kawaiisporkmage on April 8th, 2006 07:16 pm (UTC)
What are yo ulooking for? Just ones with pictures, or with a certain theme, or with their names, or what?
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 07:30 pm (UTC)
I don't really mind. Perferably with just them in it, not a group icon~
(Deleted comment)
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 08:21 pm (UTC)
Okies~!
Misery Hates Companymiserywhip on April 8th, 2006 09:50 pm (UTC)
I'm not home but I have 100s of Nina icons because of the RP I'm in (mostly the dog chimera, but some human too) I can get them for you tomorrow if you're still looking.
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 10:05 pm (UTC)
WOOOOOOOOWWWWW

*TACKLEGLOMPS YOU* PLEASE SHOW ME THIS ALMIGHT LIST OF YOURS!
Bee: Stonedmagical_poof on April 8th, 2006 09:52 pm (UTC)
Hmmm... I've recently made a score of the chimera Nina icons, but I won't be posting them until all the current icontests I'm in end. That'll probably be in a week. If you really want them, I can just post the Ninas in my journal for now...
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 8th, 2006 10:05 pm (UTC)
I can wait ~! ^^ *glomp* THANKIES!
RW Grimmgrimm222001 on April 9th, 2006 05:53 pm (UTC)
These are my Trish and Nina icons (no Elycia). I'm not super great with icons, but if you like any of them feel free to take them. :)

Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket
// y ~ u ~ k ~ o ~  //prides_tears on April 9th, 2006 10:43 pm (UTC)
*glomp* They're so pertty!! The last one scare the crap out of me though...^^:;; xP

I shall credit if used!!
RW Grimmgrimm222001 on April 9th, 2006 11:32 pm (UTC)
lol, that's why I love it