?

Log in

No account? Create an account
 
 
03 December 2005 @ 03:08 am
Fanart: I'm tired of waiting on you  
Hi! ^_^ I bring you another fanart!
This one is for donna_c_punk!





donna_c_punk asked for a fanart based on the song Hung Up, here are the lyrics:

I can't keep on waiting for you
I know that you're still hesitating
Don't cry for me
'cause I'll find my way
you'll wake up one day
but it'll be too late

Every little thing that you say or do
I'm hung up
I'm hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I'm fed up
I'm tired of waiting on you



Ed is supposed to be in a hotel room or something like that, deciding if he should call Winry or not and she is waiting for that call ^_^ It'll be a long wait!
The phone looks funny lol.

I hope you like it, donna_c_punk! =D

*x-posted: ed_winry, fm_alchemist, my journal.
 
 
Red Themisterredthemister on December 3rd, 2005 07:10 am (UTC)
Very nice. I like how you did Ed. Very in character. ^ ^
(Deleted comment)
The Kawaii Chibi Alchemistsooper_kawaii on December 3rd, 2005 07:50 am (UTC)
Very nice!

I love the way Ed came out.

Life is in the Subtitlesmaxxim_huzzah on December 3rd, 2005 08:10 am (UTC)
This is a great pic. Ed emo-ing, in his classic pose over Winry's picture, very nice. Winry looks a little like she's scared of the phone, but otherwise, so lovely.
Irrelirrel on December 3rd, 2005 03:00 pm (UTC)
scared of the phone? hahaha yeah, she does... XD Thanks for commenting =D
angelblessangelbless on December 3rd, 2005 10:20 am (UTC)
Ed looks fantastic!!! This is an awesome pic! ^_^
riibeka on December 3rd, 2005 04:07 pm (UTC)
awww!! SO KUTE :P i love it ^.^
Emimeowkittykat986 on December 3rd, 2005 04:51 pm (UTC)
I love Ed's pose! This is just so adorable... =D
Meg: VA: Kevin <3s Coffeemegkips on December 3rd, 2005 06:06 pm (UTC)
Very nice work. I especially like the mirroring of the phones, it's a nice touch. I really can't find anything about this to critque. Excellent job.
Keiwindalchemist23 on December 3rd, 2005 06:44 pm (UTC)
Whoa...I didn't notice Edo's hairline until I read that comment. @__@ Anywho, this is a gorgeous piece. And done in, what, colored pencil? Dang, the most I can usually get out of my creativity is actually being able to pick up and pencil and draw some decent lineart. @__@

LOL I agree that Winry looks like she's afraid of the phone. XD I mean, if you look at this piece from a comedic POV, otherwise, she looks like she's patiently waiting. LOL I'm sorry, it looks like she's thinking, "Ohmigawd! It's a phone! It's gonna ring any minute now! I know it!" Bravo ^^

~Love, peace, kisses & hugs~
~~Inu-Chan
Irrelirrel on December 4th, 2005 01:50 am (UTC)
Yeah, I hadn't noticed either XD
Yep, colored pencil! I actually never get a nice finish using colored pencil, now I know that the trick is to leave a lot of white!
"LOL I'm sorry, it looks like she's thinking, "Ohmigawd! It's a phone! It's gonna ring any minute now! I know it!"" lol, I guess that was my intention =P
K-D: chibi madnesssuperior_one on December 3rd, 2005 07:51 pm (UTC)
That's really good! I like it alot! Good job! :D
avroillusionavroillusion on December 3rd, 2005 09:12 pm (UTC)
Edward really should have contacted Winry and Pinako more often, eh?

Your colouring is good here, especially the shading. It can be so hard to get the folds on clothes right and I think you did a really great job on those. The proportions feel right. The style, and the overall look and feel of the picture is very nice.

Winry's head seems to be at at an odd angle, however. I tried that pose myself and it's a little hard on the neck. I really don't know if that's a comfortable, human position, but I find myself drawing people like that, sometimes.
Irrelirrel on December 4th, 2005 12:44 am (UTC)
Thank you for your comment ^_^I'm glad everyone seemed to like the coloring, it's the first time I try this style of coloring and it ended up looking pretty good! (patience is a virtue, apparently XD).

The pose was kind of hard to draw! especially the head... I didn't really try to see if it was humanly possible lol
goddess_emilygoddess_emily on December 4th, 2005 01:45 am (UTC)
Aww that is so adorable. I love it so much. I love how you did that. They way you split the drawings. That is the cutest thing ever. I think they would be adorable together.
Irrelirrel on December 4th, 2005 01:54 am (UTC)
Yes they would!!! *_*
« しっぶ »kesenaixtsumi on December 4th, 2005 09:09 pm (UTC)
Pretty. ♥