?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 December 2003 @ 06:58 pm
 
Mood: hungry
Blah...
Full Moon tonight.
And finals are coming up... So lookie what I made...
It's a little too big (filesize-wise).
But it's FMA cuteness....
http://sixlefts.keenspace.com/images/updates/extra/Finals.GIF

*downloads the A-Keep subbed FMA 10*.
http://a.scarywater.net/akeep/
 
 
Adoravitani92 on December 8th, 2003 05:17 pm (UTC)
Awww poor Ed!! *loves the GIF*
*nods* Always download Akeep and ANBU XDXD
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 12:52 pm (UTC)
Thankee!

Yeah. I followed both Keep and AFF's translations for several episodes and liked Keep's beter overall, though there were a couple of scenes that AFF worded better, it wasn't enough.
Jeanamefuri on December 8th, 2003 05:26 pm (UTC)
Bwahaha! That's such a good gif. Too bad it's way too big to use as an icon.
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 12:54 pm (UTC)
Thanks. It was originally going to be the header image for my rant on my comic page, but I think the file's a bit too large. I tired sizing it down for an icon, too big for that. *sadness*
Anruianruik on December 8th, 2003 06:13 pm (UTC)
*dies of laughter* I know EXACTLY how that feels~ XD Love it!
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 12:55 pm (UTC)
Me too!
Damn college finals!

Glad you like!
should win the nobel prize for evil: player-dananayami on December 8th, 2003 07:15 pm (UTC)
That so fits my life right now. That icon should be my banner.
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 12:56 pm (UTC)
Cute icon! Loki the player.
I understand. ^_^
Catiecatystorm on December 8th, 2003 08:04 pm (UTC)
*runs around in a circle having a huge spazfit and waving arms in horror* NOOO! NO FINALS! FINALS BAD!!!!

Hysterical. If only there was way to print .gifs, it would be on our wall now. ^_^x;

*dances around in red coat that she got at goodwill* Lookie at this, lookie at thiiiii~iis...* ^_^ ^_^ ^_^
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 01:01 pm (UTC)
Yay! So many people like it! I'm so glad!

I could send you all the images that make up the gif if you want. There's like 23...
Just think... One day technoloy will advance enough that I can have an animated gif or flash as the image on my shirt instead of screenprints and such.

Gah! *wants your red coat!*
Sooyun: lazy - by selphishatherlin on December 8th, 2003 08:40 pm (UTC)
ohmygodawsomeanimation +w+~!!! it's so well animated, seriously +__+

ughughugh finals suck
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 01:02 pm (UTC)
I didn't match up the running screencaps well enough, so it's all shaky, but I think it turned out okay.
Thankees!

*kills finals*
Darkdarkr_dragon on December 8th, 2003 09:08 pm (UTC)
Gwaahh~~ Finals. x_x

Yeah, Ed shows exactly how we students feel.
Mistress of ElfGrove Studioelfgrove on December 9th, 2003 01:03 pm (UTC)
*nods*
Yup yup.
(Deleted comment)
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 01:03 pm (UTC)
Thankee!
Me too on the finals. They are much with the evil.
Kim: cc_lightseomoontak on December 8th, 2003 09:26 pm (UTC)
ROFL. *applause*
Exactly how I felt one hour ago in Tae Kwon Do :D (somehow managed to pass it too, SQUEE >.
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 01:06 pm (UTC)
Thankees!
Somehow I can just see martial arts students doing that.
" Wait? What do you mean it's time for my belt test?! 0.o "
*runs*
*is dragged back in by other student*
Actually... I remeber helping drag a student back in for her belt test once. ^_~
Kim: cc_lightseomoontak on December 9th, 2003 06:56 pm (UTC)
"oh god, how many boards?!?" T_T lol yeah really.
who knows, that might have been me XD j/k
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 07:41 pm (UTC)
^_~
Asatiraasatira on December 8th, 2003 10:06 pm (UTC)
LOL Too true. I hate finals. Crunch time.

*hurries to finish reading to get back to work*
Mistress of ElfGrove Studio: smileelfgrove on December 9th, 2003 01:07 pm (UTC)
*nods*
Yes yes.

You ready for yours?
Melopsittacus undulatus: matsurikawetheril on December 9th, 2003 08:10 pm (UTC)
LOL!! I absolutely love it! ^_^
What a cute animated gif!! (goes into my memories)

*sigh* Definitely feel in the same mind too...o-chem final tomorrow. >_