?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 May 2005 @ 04:39 pm
 
This is NOT my fault. It's the fault of the person down there who did the Radcliff/Edward edit. *shakes finger scoldingly*
This is my first edit, hurray!

Image hosted by Photobucket.com
 
 
Angehangiechow on May 1st, 2005 01:53 pm (UTC)
Rofl that's beautiful xD
f: @#$!ivan on May 1st, 2005 01:59 pm (UTC)
LMFAO!

That is flippin' hilarious XD
Tess: FullMetal Alchemist - Moofy; Mousenefariouskitten on May 1st, 2005 03:23 pm (UTC)
I love your icon
[just thought i'd let you know ^^]
Jonnojiko on May 1st, 2005 02:17 pm (UTC)
Ahaha, that's great.
The Icon Alchemist: I'm with Shortysky_dark on May 1st, 2005 02:23 pm (UTC)
omg, the icon blows me away LoL
Melodyenjolras on May 1st, 2005 02:57 pm (UTC)
Woohoo! Awesome edit! ^_^
hagane_no_mame on May 1st, 2005 03:16 pm (UTC)
LOL You have the same Edo keychain as me. I remember theres a FMA doujin out there called Super Elric Bros and in the cover, Roy is the princess being kidnapped by Bowser(Scar).
Jiah Pet: Just Add Water!jiah on May 1st, 2005 03:24 pm (UTC)
I don't have any keychains. I just got the images off of google ^.^;;
yoshimijean_havoc on May 1st, 2005 06:48 pm (UTC)
where the heck did u find that???(cuz i want to see it!!!^__^)
PaperCut: chibi ed grrpapercut917 on May 1st, 2005 04:09 pm (UTC)
XDDD oh dear God... XDDD!!! *ded*
Hellangel: threeleafhellangelss on May 1st, 2005 05:33 pm (UTC)
haha, that's a great icon!!!
Joanie: When you...alexiaalexendra on May 1st, 2005 04:16 pm (UTC)
LOL That's so cool. XD
Hellangelhellangelss on May 1st, 2005 05:32 pm (UTC)
...there's actually a super elric brother doujinshi out there. at least two (it's a series).
yoshimijean_havoc on May 1st, 2005 06:50 pm (UTC)
U WIN!!!!U FRIGGIN WIN!!!!!!!!(gives cookies and glomps) I LOVE U!!!
I watched the stars crash in the sea.tsukitaichou on May 2nd, 2005 04:51 am (UTC)
That cracks me up. Great work. XD