?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 May 2005 @ 12:15 am
I made a colorbar~  
I was bored and all, so I decided to make a colorbar. Hope you all enjoy it ^^~

 
 
Current Mood: gigglygiggly
 
 
 
The Icon Alchemist: YAY!sky_dark on April 30th, 2005 10:18 pm (UTC)
I love this colorbar even thought I hate him so much LOL

yoinking!

I also couldn't resist the icon
devils_devotion on April 30th, 2005 10:19 pm (UTC)
OMG TEH BAD PUN!

(XD)

If I liked Envy, I'd gank. But since I coincidentally hate him...ho hum. It is a nice colorbar, though. ^^
Greg: edwardjkaizer on April 30th, 2005 10:34 pm (UTC)
Thanks for the compliment. :p

Puns rock. XD
devils_devotion on April 30th, 2005 11:00 pm (UTC)
BTW, cut was requested because it wonks up some people's f-pages.

(Mine, for example, is a custom layout and has OMG TEH FRAMES, so when something's wide...it blocks icons and the comment links and everything else.)
neko_haruko on April 30th, 2005 10:20 pm (UTC)
Do you really want to doe THAT badly?
devils_devotion on April 30th, 2005 10:25 pm (UTC)
...Die?

OMG MORE PUNS!
Greg: edwardjkaizer on April 30th, 2005 10:31 pm (UTC)
^_^~ You know I do Laura~ ^^
an indelible stamp of lowly originsbabbled on April 30th, 2005 10:25 pm (UTC)
Cut please.
Gregjkaizer on April 30th, 2005 10:30 pm (UTC)
Oh, okay. o.O
an indelible stamp of lowly originsbabbled on April 30th, 2005 10:55 pm (UTC)
It's not that so much that it's big, but that it's wide, and so it was messing up my friends page like nothing else. >___>;
Greg: edwardjkaizer on April 30th, 2005 10:59 pm (UTC)
Ohh, I thought it was for spoilers or something. XD
an indelible stamp of lowly originsbabbled on April 30th, 2005 11:33 pm (UTC)
Haha, now I understand the 'o.O'
segucha on April 30th, 2005 10:55 pm (UTC)
people are strange like that, dont let it get to you *pats*
i mean, if it was a mod, i'd get it, but, oh well!!
lovely colorbar, by the way!
ceruleanpureceruleanpure on April 30th, 2005 10:27 pm (UTC)
You had to post this tonight?! After ep 25?!

^__^;
Greg: edwardjkaizer on April 30th, 2005 10:31 pm (UTC)
Darn right I did. ^^

Not everyone is a fan of Hughes. >.>

There had to be one non-"OMG! HUGHES DIED! WHAAAAAAAAA" post tonight. ^_^
ceruleanpureceruleanpure on April 30th, 2005 10:43 pm (UTC)
On a seperate note; I just wanted to say that I love your website. *nods*
no: [__soleil] *smirk*kurafufu on April 30th, 2005 11:01 pm (UTC)
I love Hughes.

...But I was happy for the angst when he died.

...And Envy's my favorite character. <3 to you!
Neko Nurikonagisa_kaworu on April 30th, 2005 11:04 pm (UTC)
"Darn right I did. ^^"

Earlier tonight, my mate and I did...well, you know...that thing that mated people do... I was sooooo thinking about how hot he would be cosplaying Envy. O.K. Envy needs to ravage every corpuscle of my very being.

I'm sorry; but after I have seen some of my favorite anime characters bite the dust, I can't get so worked up about Roy.

BTW, I have swiped this as well. Danka.
Rhel: Envy!? - You Will Come Downrabidtanukichan on May 1st, 2005 12:12 am (UTC)
Gahaha.
The first time I watch dub FMA in monthes, and it's episode 25. I nearly exploded. *sigh*
I had to go watch something funny instead. Call me when it's episode 37! Aight.
(/random)
ceruleanpureceruleanpure on May 1st, 2005 12:16 am (UTC)
37? That's not going to be until... November, or something.. x_x;
(stupid summer break-thing)
riku_chan on April 30th, 2005 10:48 pm (UTC)
Totally snagging. ^_-

As cool as Hughes was, Envy > Hughes.
PaperCut: hughes luvpapercut917 on May 1st, 2005 01:40 am (UTC)
aaaughfgsfgfhjghk and just when I was starting to hate him, you make this and I go off and luff him again! XO TOO MANY OBSESIONS, DAMN YOU. XDDD *glompage*
Alessa Evian: Sindicatedreiayanamie00 on May 1st, 2005 06:00 am (UTC)
....I love you. o_o

*yoinks!*

Awesome job. ^_^
Ki-chankawaii_takuchan on May 1st, 2005 11:35 am (UTC)
YOINKED! XD
Coral: Envious (arex_kun)hanakirei85 on May 1st, 2005 12:20 pm (UTC)
*yoink* ^_^