?

Log in

No account? Create an account
 
 
06 January 2005 @ 12:56 am
Ed fanart warning tis a little gory  
Yeah I was not going to post this due to my wussyness but I'm bored so you all must suffer like the people on DA

it's really not that bad I would say PG13 at tops lol

here we have proof that I am demented yay the wings where inspired by the lineart to an Envy oekaki I drew a wile ago which was inspired by a Drawing of Ed that I will not be scanning lol

the image title is Restoration and it is all randomness can be taken however you like good or bad

as for the shorts they where added in photoshop elements cant post naked art in public places no one wants to see that LOL maybe if I'm begged I would post it on sheezyart

on DA
http://www.deviantart.com/view/13822798/

and I still do not know why he has shorts on under his shorts................
 
 
Current Mood: artisticartistic
 
 
Feria: [SO:BS] Threesomewithout_reason on January 5th, 2005 10:17 pm (UTC)
Ohhh wow! That's so intense and powerful! I love the amount of details you always put into your drawings. The hands actually look evil and scary; not many people can pull that off. I really love it!

*pulls off Ed's shorts and his under shorts*
nicole1725nicole1725 on January 5th, 2005 10:25 pm (UTC)
LOL thanks the evil shadow hands are fun to draw though for the naked version I was afraid people would think it perverted tis why he has shorts on you would not believe how hard it is to get photoshop to blend in with the pencilness grr *kills evil shorts and undershorts*
Hellangelhellangelss on January 5th, 2005 11:04 pm (UTC)
intense. pretty ^__^! but, yeah, the shorts...*kill shorts* i like it anyway though- can really "feel" the action and stuffz just be looking at it. gives me great tingling art feeling! creepy o.o
nicole1725: Kouichinicole1725 on January 6th, 2005 12:39 am (UTC)
Yes evil shorts grrr LOL

anyways I never really thought of it as creepy but now that you said that yeah guess shadow claw thingies are creepy LOL but it's obviously not bugging Edo much I left him with a calm expression to confuse people more
patosan: Cute Edpatosan on January 6th, 2005 01:26 am (UTC)
That is gorgeous!
nicole1725nicole1725 on January 6th, 2005 03:49 pm (UTC)
Thanks alot for the nice comment
(Anonymous) on January 6th, 2005 04:18 am (UTC)
It doesn't really look like blood, it reminds me of the manga right after they performed the humam transmutation.
nicole1725: Kouji Minamotonicole1725 on January 6th, 2005 03:50 pm (UTC)
Yeah I didnt want it to look to er grose but I think you got the idea down
swirling_chaos on January 6th, 2005 07:08 am (UTC)
Wow, that's beautiful ^^

Could you post the original on Sheezy? XD (somehow, you probably knew I would ask this) Pleeeease? K-chan and I would love you forever <3
nicole1725: Kouji Minamotonicole1725 on January 6th, 2005 03:48 pm (UTC)
I'm still wussing out about posting the naked version there heh anatomy probs and such make it looks funny
swirling_chaos on January 6th, 2005 04:42 pm (UTC)
Hey, I wouldn't be laughing. Seeing as how I've never dared to boldy draw what I've never drawn before. XD But whatever.
nicole1725nicole1725 on January 6th, 2005 10:19 pm (UTC)
Well if your that interested here is the naked version on sheezyart cant say that it will stay up there long depends on the comments I get on it

fear the nakedness...
http://www.sheezyart.com/view/198329/
swirling_chaos on January 7th, 2005 03:59 am (UTC)
Yay! :D Good for you, looks better that way ^^
nicole1725nicole1725 on January 7th, 2005 04:15 am (UTC)
LOL well that makes me feel a hell of alot better about posting it hehe
swirling_chaos on January 7th, 2005 01:50 pm (UTC)
Good ^__^
《 √esse 》: Amen // Flashbulb_Iconsinnate on January 6th, 2005 10:49 am (UTC)
It's a very intense piece that caught my attention right away. The golden overlay really makes it look like a piece you might find on old parchment paper, giving a somewhat ancient mood to it.

And I love Edward's hair.
nicole1725: Kouichinicole1725 on January 6th, 2005 03:46 pm (UTC)
I tried other colors but none of them really worked with the mood I wanted the yellow kinda came about because it's useually a pretty bright and happy color though aparently I can make any color creapy haha ah well
desudeitydes_akazim on January 6th, 2005 01:05 pm (UTC)
Prettyyyyy~ *_* And that expression...it does confuse me. XD It's a bit hard to understand at first sight, but it becomes clearer after a couple of seconds.
nicole1725nicole1725 on January 6th, 2005 03:44 pm (UTC)
LOL then my work is done I like giveing people the WTF feeling at first sight
♠ queen of spades ♠firemasterskye on January 7th, 2005 12:02 am (UTC)
I really like it! Love the hair and the wings are awesome. Great job ^^
nicole1725: Kouji Minamotonicole1725 on January 7th, 2005 01:55 am (UTC)
Thanks for a drawing done on paper I'm pretty proud
Ἄρμει: Ed and Al | by teklaofmidgardralchemy_hisoka on January 7th, 2005 12:38 am (UTC)
Wow! I've never seen anything FMA-related drawn in this kind of style before. It catches your attention right away. When I first saw this picture, I thought Edward had demon wings for a moment. The gate's claws and the background texture are very well done.
nicole1725: Kouichinicole1725 on January 7th, 2005 01:59 am (UTC)
guess my fanart has always been on the different side hehe weather thats good or bad really depends but I'm glad that you like it