?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 October 2004 @ 06:02 pm
AMV Dare  
ok
i have a dare for you guys

the other day i found a CD for $2
the band is called "Bitch and Animal"
and the band sucks ass

but the second song on the CD is like "WTF?" to the point where you cant stop laughing

i want to see if someone can make an AMV to that song

as far as how to get the song
you can try to find it... its called "Croquet"
or you can IM me on AIM and ill send it to you
ill either be on Relanir or m00nl1t_rh4ps0d1
Relanir will most likely be up... but me and my bro kinda share that one cause were to lazy to sign off that one...


edit: im a moron and spelt Croquet wrong
so i fixed it
 
 
Current Mood: devious
 
 
Sararubymermaid on October 13th, 2004 06:38 pm (UTC)
Is it actually "Croquet"? I couldn't find it under "Crocket". Btw, I am not planning on making an amv for it... I lack the resources and the skills but I wanna hear the song.
Love me like you love the sunfish_twin on October 13th, 2004 06:56 pm (UTC)
i cant spell worth crap >.@
sorry bout the mix up with that....

and i send you the song right now for i am a ninja!!!
bwa ha ha!

and id make an AMV for it myself
but i lack the brain capacity to do so