?

Log in

No account? Create an account
 
 
25 January 2004 @ 05:35 am
Hagaren 16~~~~ <3<3  
Meep, I so love Hagaren 16.

Being the icon freak that I am, I made a batch from screencaps. This is my first time sharing icons here too, you can stab me if you think they're badly done, I won't beg to differ. *_*

Don't stab me if they spoiled you, they are from episode 16 afterall. I think most of them are quite safe, but I'm a bad judge at this so... *stares intently at feet*


You can take any, it will make me feel very honoured. *_* Comment if you are kind but please give credit. Keywords or not keywords, just squish it somewhere that poor kuuumo slogged at it. ;_;
Oh yeah, and save them as *.gif files






Okay... not hard to tell who's my fave chara. ._.


*curtsies and lurks in some dark corner*
 
 
thegreatpeanuterpeanutbaby13 on January 24th, 2004 01:51 pm (UTC)
OMG WTF
MAy I pleeeeeeeeeeeeeeeeease have the roy icon? That is the funniest thing I've seen in a while :)

Btw has the raw for 16 been released already today?
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 02:47 pm (UTC)
Re: OMG WTF
of course you may! ^_^ (just the credit.nyahah.)

i'm not sure if the raw is released or what, but i get my own raw (not from saiyaman or any other fansub group), which normally takes a few hours after it's aired in japan so uh... yeah. ^^;;
rude flower ~*: ::ART::Nobuyoshi Watanabepinkyzak on January 24th, 2004 01:58 pm (UTC)
OMG what a funny thing XDDDDDDDDDDD
took the last three ^_^
and will give due credit :*

btw... where did you find the taisa_moaning cap? XDDD

*love*

~Kira
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 02:49 pm (UTC)
aha. don't you just love the taisa picture? XD;;

uh... i took it myself, from an episode 16 raw. yay. raws rock.
black_hayate on January 24th, 2004 01:59 pm (UTC)
Roy Mustang.. in pleasure... BWAHAHAHAHAHAHAHA XD OMG.. *dies* The "be nice to me" one is too cute for words.. *taking*
go down mosesflyingteapot on January 24th, 2004 02:43 pm (UTC)
AHAHA. OMG. I love the Roy one. XD

And eeeehh? 16 is out? The raw I assume? Where, where? *rattles you*
D: Crow from +Animarubyd on January 24th, 2004 02:48 pm (UTC)
I...need.. FMA....
*___* I want episode 16. Where did you get the raw? And, the sheep! Is it the same sheep from the last chapter of Vol. 2 of the manga? On a train?
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 02:52 pm (UTC)
Re: I...need.. FMA....
i get the raws myself, from some p2p program. >D muahaha. (okay, i'm ebil. ._.)

and yep, it's the same bunch of sheep. cute fluffy smelly things. Poor Al. ^^;; (and poor Ed too, for searching in those sheep...)
D: rubyd on January 24th, 2004 02:56 pm (UTC)
Re: I...need.. FMA....
How lucky! <3 I'll just have to wait and froth for the eps, then.

And yes, poor Elric boys. ;;; Heh! I'm really liking how the anime rearraignes the manga's scenes/pacing. That Strong Arm Alchemist there, though?
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 04:13 pm (UTC)
Re: I...need.. FMA....
yep, dear shousa is still there, much to Ed's dismay.
býk ryba, býk vtáknazgul5 on January 24th, 2004 03:00 pm (UTC)
Wheee ^^
Running off with the "small and cute" one. Will give credit and cookies! (cause they're very well done in my opinion ^^)
Kathleenkimmycat on January 24th, 2004 03:24 pm (UTC)
GAAAAH!!@#@

I just HAVE to klepto the small and cute one.

Will credit.

I'm just going to make it transparent instead of white though okay?
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 04:14 pm (UTC)
ah, no problem. ^^
feel free to alter it if you please~
Kathleen: kuuumokimmycat on January 24th, 2004 06:15 pm (UTC)
What do you think?
kuuumokuuumo on January 24th, 2004 07:54 pm (UTC)
what do i think? *_* i think it's because i remember setting it as transparent. =/ *stabs photoshop* i also think edo IS small and cute. *gets stabbed by ed*

and it does look better with transparency. ^^

(now...what's your question again?)
Cuddlefishmoumusu on January 24th, 2004 03:51 pm (UTC)
OMG Yes, Ed, you are SMALL AND KYOOOOT! XB *skitters away with icon*
rude flower ~*: KUUUMO_work_XDpinkyzak on January 24th, 2004 04:14 pm (UTC)
HE ALSO IS EDIBLE LIKE A YUMMY ICE CREAM XD~~~~
The Fallen Emperor & The Loyal Knightloveableneko on January 24th, 2004 07:03 pm (UTC)
lol i love it when AL was in with all hte sheep XDD his face then Ed looking for him after hehe BAAAAA XD
Toraneko: Roy Mustang darkyo on January 24th, 2004 10:11 pm (UTC)
Spiffy! Love the Roy one. XDDD
Maria'san: change by mii-chanmii_chan on January 25th, 2004 05:57 pm (UTC)
wow great icons! love them! ♥