?

Log in

No account? Create an account
 
 
24 September 2004 @ 10:33 pm
Another AMV =o  
Omg it's me again with another FMA AMV lol this time with an idea that just sprung in my head...I'm gonna get killed for doing this lol

I was listening to winamp when the old theme song for Samurai Pizza Cats jumped on. Something stupid inside me begged to make this dumb video lol

It honestly didn't take me long, but It was alot of fun lol It uses most of the military from FMA, and it's a comedy (more like stupid XD) video.

Download it and see for yourself the product of my bordom XD Do tell me if you like it, ot if you want to kill me for making this lol

http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=49694

Once again to get it you must be a member of the site ^^

Enjoy (prepares for random objest being thrown at her)
 
 
angsty lemon ukewabisuke on September 24th, 2004 11:09 pm (UTC)
Haha. That was very amusing. I've never watched that show but I remember the theme song from somewhere. Very very silly. Great job! XD
Absolutely no decorum.niwakaame on September 25th, 2004 12:13 am (UTC)
OMG. LOVE x infinity. Really funny-as well as one of the Animes of my childhood *_*. Wakes up so many memories(why do I sound like an old lady all of a sudden?). Make an AMV on a Maho Shoujo next time =D ?
or on the Love Hina theme *_*.
Hakurahakura on September 25th, 2004 07:07 am (UTC)
Hahaha yeah I had fun making that XD
Matt - Xeixeixei on September 25th, 2004 05:58 pm (UTC)
Oh my good god, this is the funniest Hagaren AMV i have seen in... well... ever.

Samurai Pizza cats was my first anime, way back about 13-15 years ago... wow, was it really that old? And i still think it stands the test of time.

Saying that, Speedy servicé has nothing on roy though :3