15 October 2005 @ 02:00 pm
ED VS SCAR: THE BATTLE OVER AL!!!  
Crack is good. Especially when it's seiyuu crack.

This is a little comic-strip-thing from the Paku/Kugimiya/Okiayu interview in the fourth anime fanbook. I don't know if anyone ever scanned it or translated it or anything... but I did BOTH. ZOMGS.


And yes, this is the ACTUAL, REAL translation. I did NOT make it up, I swear to Gate.
However, remember that there's a reason I'm not the translator for ZOMGFTA. :DD;;; I've got the basic gist of what's going on, though!!



YAY!!! Oh any by the way, it really doesn't matter who gets Al becase Ed and Scar are the same person anyway.


PS: Kugimiya-san was insisting in the interview that Scar and Al were in love. So canon.



Crossposted to scaral.
 
 
Current Mood: sillysilly
 
 
 
( 27 do — Do You Have What It Takes? )
the mad scientistkomikron on October 15th, 2005 06:15 pm (UTC)
omg LOVE *_*
I scanned it a while back for the seiyuu-com., but only had a rough translation...
You are much <333

(Komi wanna pinch Okki too *__*)
the idle blue ronin ٩(-̮̮̃-̃)۶: Yuuya: Cannes Goldenboysmea_chan on October 16th, 2005 08:47 am (UTC)
did you post the interview too? o.o
the mad scientistkomikron on October 16th, 2005 12:27 pm (UTC)
No, I only scanned the pictures ^^;
nepeta leijonlorei on October 15th, 2005 06:16 pm (UTC)
OMG Are you serious?! That's excellent.
Kao-chankao_sama on October 15th, 2005 06:17 pm (UTC)
LOL XD
I love this, thank you for sharing (and translating ! ^-^)
Wow you're right, Ed and Scar are so similar °-°
Kaoru: *drools* by <lj user=" title="Kaoru: *drools* by " />aiko_yamada on October 15th, 2005 06:17 pm (UTC)
I love you. *laughs* Poor Alu...
devils_devotion on October 15th, 2005 06:22 pm (UTC)
...XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

is all.
whisperitlikeit’sasecret。dusk on October 15th, 2005 06:30 pm (UTC)
Teehee X3;;;;
the manly dot: PAKU ROMI IS MY LOVERgarefowl on October 15th, 2005 06:35 pm (UTC)
....

That is just too funny.

"Stay with me, Al~!" XD
Regx_reggg on October 15th, 2005 06:40 pm (UTC)
why didn't i get this with my fanbook?!?!! ;________;
(Anonymous) on October 15th, 2005 07:01 pm (UTC)
OMG XD
Jennifer L.sincronia on October 15th, 2005 07:02 pm (UTC)
Dammit, that was me. XD I LOVE THIS!! ^_________^
possiblejoy on October 15th, 2005 07:46 pm (UTC)
zomflolijustdiedxD
goddess_emilygoddess_emily on October 15th, 2005 07:50 pm (UTC)
That is really cute. I love it. Where did you find that? Ed and Al have such a cute brotherly relationship. Makes me happy.
腹蛇: [alucard] Oh snap!youkofujima on October 15th, 2005 08:06 pm (UTC)
YES, it really IS true love XDD *cackles*
MP: Hobosexualmilitarypenguin on October 15th, 2005 08:11 pm (UTC)
...this just made my day. XD
moon_wingmoon_wing on October 15th, 2005 10:02 pm (UTC)
*falls over laughing* Ah, I love the sight of crack in the morning!!! *looks outside* Ok, evening...
kiida_ne on October 15th, 2005 11:03 pm (UTC)
Elricest shall conquer all! XDDD *dies*
Kim: Mangakirarakim on October 15th, 2005 11:10 pm (UTC)
But Ed got Al back in the end XD
Thanks so much for sharing <3
the_akithe_aki on October 15th, 2005 11:11 pm (UTC)
kyaaaaaaaaa~so cute!!thankies
Angehangiechow on October 16th, 2005 01:32 am (UTC)
ROFL THAT IS SO HAPPY XD
猫♥nehkoh on October 16th, 2005 03:09 am (UTC)
Paku Romi-san and Kugiyama Rie-san are so cute! X3 Thanks for sharing!!! ♥♥♥
hehehefunny: wha?//BLEACHhehehefunny on October 16th, 2005 04:49 am (UTC)
ROFL

that is all :D
the idle blue ronin ٩(-̮̮̃-̃)۶smea_chan on October 16th, 2005 08:44 am (UTC)
hey, can i get your permission to crosspost this to seiyuu, or you could do it yourself. :)

ps. there's still an interview?? o.o
UMEKO danced the CHANSEY Dance!: ScarAl LOLumeko_pyon on October 16th, 2005 03:39 pm (UTC)
Sure, go for it.

And I'm planning on translating the interview... eventually. XDD
the idle blue ronin ٩(-̮̮̃-̃)۶smea_chan on October 16th, 2005 08:26 pm (UTC)
hai, yes pelase!!! XDD
i mean please! XD
chibi_satsuka on October 16th, 2005 03:55 pm (UTC)
OMG! This is so kawaii! Thank you so much for sharing this!